Mistrz ligi 6.12 (sezon 15)
Vice-mistrz ligi 6.33 (sezon 21)
3-cie miejsce w lidze 5.32 (sezon 23)
3-cie miejsce w lidze 6.44 (sezon 19)
4-te miejsce w lidze 4.14 (sezon 24)
4-te miejsce w lidze 5.32 (sezon 22)

Muzyka

Licznik odwiedzin

sobota, 1 października 2011

POWRACAM!

Zapewne niektórych z was to ucieszy, innym będzie luźno zwisało w częściach niesfornych, a jeszcze inni nawet tego nie zauważą, ale postanowiłem w miarę możliwości powrócić do pisania postów na moim blogu.

Brakowało ostatnio mi właśnie tego, a będzie to dużo lepsze i kreatywniejsze zajęcie niż parę innych, jakie mi się po drodze przewinęły.

Także to tyle tytułem wstępu, niedługo pojawią się kolejne wpisy dotyczące zespołu, a możliwe że także będę zamieszczał wpisy dotyczące kadry U-18, której zaszczyt prowadzenia przypadł mi w udziale.

Pozdrawiam i wyglądajcie nowych wpisów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz